Инициативи

Езикови училища Интелект – 16 години опит в преподаването на английски, немски, италиански и испански. Какво предлагаме:

- Съвременна методика за преподаване на чужди езици
- Интерактивни технологии на обучение
- Индивидуален подход към всеки един от обучаващите се
- Допълнителни консултации по време на обучението
- Бърза реализация на поставените цели

За нас

Отзиви от клиенти

Галин Генев

Доволен съм от обучението на училище „Интелект“. Подбрана е отлична програма. Преподавателят се отнася професионално към обучението. Отделя нужното внимание на всеки от обучаващите се с цел по-добри знания.

Не съжалявам, че избрах Вас!

Изпратете отзив

Благотворителна коледна инициатива


Tази година Коледата на Езикови училища Интелект ще да бъде по-различна. Всяка година по това време организираме детско коледно парти за най-малките ни курсисти, на което има много песни, танци и пиеси, Тази година то ще бъде посветено на една добра, истинска кауза.

Децата ви/ни ще дадат, а няма да получат.

Ще дадат любов, внимание и отношение.

На 04.12.2016г. в конферентна зала на Съюз на Българските Архитекти / ул. Кракра 11/, от 11.00 часа ще проведем 3-часово събитие, по време на което ще изработим уникални коледни сувенири. Последните ще бъдат предоставени на корпоративните партньори на Интелект, както и на всеки който желае да се присъедини към каузата, като с набраните средства ще закупим необходими материали за два дома за деца с умствена изостаналост и сираци в гр. Берковица. Ако проявявате интерес, ще бъдем благодарни да попълните поместената форма.

Вярваме, че тази Коледа ще бъде наистина специална. Децата на Интелект ще бъдат посланици на добротата.

А какво по-хубаво има от това…

Да дадеш.

 

Предварителна регистрация за присъствие на събитието ТУК

Езиково състезание

Езикови училища Интелект и Sutherland организират "Езиково състезание" за всички бивши и настоящи курсисти. Състезанието има за цел да провери и стимулира използването на вашите езикови умения. 

Етапи на провеждане на състезанието:

1-ви етап: Писане на есе на тема " Защо да остана в България или защо да замина в чужбина?". Есето трябва да е на език, който сте изучавали или изучавате в Езикови училища Интелект.

2-ри етап: Събеседване на съответния език в офис на Sutherland.

Правила и условия за участие:

Етап 1:

Есето трябва: 

- да съдържа 350-400 думи;

- да е на език, който сте изучавали в Интелект в период от 18.01.2000 г. до 18.01.2016 г. (английски, френски, немски или испански език).

Есетата се изпращат на email: contest@intellect.bg в срок от 18.01.2016 г. до 01.02.2016 г. 

Етап 2:

Най-добре представилите се на първия етап ще бъдат поканени на събеседване, в рамките на 20-30 минути, и ще могат да защитят написаното от тях пред един представител на Езикови училища Интелект и един представител на Sutherland. Събеседването ще се проведе в периода от 10.02.2016 г. до 20.02.2016 г.

Победителите за всеки език ще бъдат обявени на 22.02.2016 г. на сайта на Езикови училища Интелект в страницата на инициативата.

Награда

Sutherland предоставя награден фонд от 800 евро за обучение в езикови училища Интелект ( за 4 езика, по 1 победител от език. Всеки един от победителите получава езиково обучение на стойност 200 евро на език по избор).

 

Кои са Sutherland?

Кратка визитка

Златин Георгиев е на 28 години. Завършил е висшето си образование в Гърция със специалност международен бизнес и мениджмънт. Работи в отдела за подбор на персонал в Съдърланд Глобъл Сървисиз като мениджър развитие връзките с образователни организации. Говори английски и гръцки език.

 

Разкажете малко повече за Съдърланд Глобъл Сървисиз.

Компанията е на българския пазар от 2008 година и се занимава с изнесени услуги или аутсорсинг. Както повечето компании в аутсорсинг бизнеса, Съдърланд се разрастна значително през последните години като в момента броят на служителите надхвърля 1200. Основната дейност на компанията е предоставяне на услуги свързани поддръжката и управлението на различни продукти и бизнес процеси на клиентите на Съдърланд. Компанията предлага обслужване на 16 езика.

 

С какво точно се занимавате?

Отговарям за изграждането на партньорства с университети и различни езикови организации в цяла Европа. Работя върху сближаването на образованието и бизнеса, чрез предлагане на адаптирани обучения и семинари с цел по-успешна професионална реализация в нашия сектор. Искаме да развиваме професионалните умения на студентите чрез имплементирането на реални казуси от бизнеса в образованието.

 

Какво представлява аутсорсингът?

Аутсорсингът е сектор, който набира все повече скорост. Компаниите в бранша предлагат специализирани услуги в обслужването на клиенти, техническа поддръжка, логистика, човешки ресурси, финанси.  Представете си голяма IT компания, с много добри продукти, която иска да предложи експертна поддръжка на клиентите си. Това е важно звено за бизнеса, но развиването му отнема много време и ресурси. Въпросната компания може да се обърне към аутсорсинг компания, която е експерт в обслужването на крайни потребители. По този начин IT компанията ще подобри значително задоволството на клиентите си и не на последно място ще спести време, усилия и средства.

 

Какви условия предлага България за аутсорсинг бизнеса?

България предлага изключително благоприятни условия за аутсорсинг. В момента сме лидер в Европа и на едно от челните места в световен мащаб по качество на предлагните услуги. Основните предимства на България са високообразованата работна ръка, владеенето на различни чужди езици, относително ниските данъци и конкурентните цени на офис площите.

 

Защо избрахте да се развивате в тази сфера?

Бизнесът е изключително динамичен. Аутсорсингът има голямо бъдеще в България и съм сигурен, че все повече хора ще търсят реализация в него. Индустрията предалга развитие и реализация на хора дори и без първоначален опит, което е ключов фактор за младите хора.

 

Какви са възможностите за реализация?

Аутсорсингът в България осигурява работа на повече от 30 000 човека, като тенденцията за ръст се очаква да се запази. Всяка компания инвестира в развиването на служителите си, за да може да посрещне очаквания ръст. Средно около 60-70% от ръководните позиции се заемат от вътрешни кадри, които са започнали в компанията. Аз лично почти всеки ден се срещам с хора в Съдърланд, които могат да се похвалят с израстване в компанията дори само за няколко години.

 

Какви са условията към кандидатите?

Основно изискване към всички кандидати е да говорят чужд език. Най-много се търсят английски, немски, френски, испански и италиански език. В зависимост от проектите, може да има изисквания за базови технически познания. Търсят се комуникативни хора, които биха се справили добре с обслужването на клиенти.

 

Какво можем да очакваме в бъдеще от Съдърланд?

Очаквайте да чувате все по-често за нас. В момента подготвяме инициатива за клиентите на Интелект, която ще осъществим още през  януари 2016. Очаквайте подробности.

 

 

Национално състезание по чужди езици

Състезанието се провежда върху три основни компетентности в три етапа – слушане с разбиране ("Интервю"), четене с разбиране ("Тествай знанията си") и създаване на текст ("Изрази себе си в есе"). Изпитните материали отговарят на актуалните международно признати и утвърдени сертификационни практики. Методологията на провеждане е съобразена с одобрените учебни програми по чужди езици, както за профилираните така и за непрофилираните паралелки в училище. Изпитните етапи са специално разработени за целите на националното състезание, като се обявяват в деня на състезанието и всяка година се разработват нови.

Една от целите на състезанието е да запознае в действие учениците с международно признатите и утвърдени сертификационни практики по чужди езици. Неотменна цел е и насърчаването на изучаването на чужди езици не само в училищата, но и извън тях и популяризирането на богатото езиково и културно разнообразие с цел повишаване нивото на многоезичност и междукултурно разбирателство.

Изисквания към участниците:

В Националното състезание по Чужди езици, речеви и комуникативни умения "Аз мога - тук и сега" могат да участват ученици от 7 до 12 клас в редовна форма на обучение през учебната 2016-2017 година от цяла България, изучаващи английски и немски език, като първи или втори чужд език. Формата под която участват учениците в състезанието е само индивидуална и само в една категория, като всеки един участник според това в кой клас е към настоящата учебна година попада в една от следните възрастови групи в категорията, която е избрал за участие: 7 - 8 клас, 9 - 10 клас и 11 - 12 клас.

Всеки ученик участва с придружението на ръководител. За ученици от 12 клас, навършили 18 години, не е задължително придружението на ръководител. Ръководителят може да бъде и родител на ученика. Задължителна е регистрацията на участника в официалния уеб сайт (http://registrator.az-moga.bg/) на състезанието, както на ръководителя и на всички други придружаващи - административни лица, родители, шофьори и т.н..!

Категории и възрастови групи:

За изданието през 2016 година, състезателните категории са две:
Английски език →
Немски език →

Всеки участник може да участва само в една категория, като според това в кой клас е към настоящата учебна година попада в една от следните възрастови групи: 7 - 8 клас, 9 - 10 клас и 11 - 12 клас.

Етапи на състезанието:

1. "Изрази себе си в есе" - Участниците в различните възрастови групи на категориите получават различни теми за разработване на писменна експозиция. Темата на есето ще бъде оповестена в деня на състезанието.

За различните възрастови групи в категориите има изисквания за приблизителния общ брой думи:
7 - 8 клас от 100 до 120 думи
9 - 10 клас от 180 до 220 думи
11 - 12 клас от 180 до 220 думи

Този етап се провежда през първия ден на състезанието след пристигането, настаняването и церемонията по откриване на състезанието. За целта е необходимо стриктно да следите графика на състезанието!

2. "Тествай знанията си" - Участниците попълват тест за определяне на езикова компетенция. Въпросите към различните възрастови групи в категориите са както следва:
7 - 8 клас – 40 въпроса
9 - 10 клас – 50 въпроса
11 - 12 клас – 60 въпроса

Участниците разполагат с един астрономически час за работа след получаване на тестовете.

3. "Интервю" - Само участниците, преминали първите два етапа с най-голям брой точки и са класирани в ТОП10 на състезанието в различните възрастови групи на категориите, са допуснати до устно изпитване, което се провежда под формата на събеседване/интервю.

Темата на събеседване е различна за всяка възрастова група на състезателните категории и се обявява след проверка на резултатите от етап 2. След обявяването на темите участниците класирани за етап 3, имат 2 астрономически часа в които могат да се консултират с ръководители и да се подготвят за финалния етап.

Критерии и оценяване:

За всеки етап участниците получават точки, като общият максимален брой точки за трите етапа е 100. За всеки етап mаксималният брой точки е, както следва:
етап 1 - 40
етап 2 - 40
етап 3 - 20

Оценяващите ще разясят методологията, както и критериите в детайл по време на техническата конференция, както и след крайното класиране по време на дискусия.

Жури:

Всяка категория има комисия от 2-ма члена, които са изявени специалисти в чуждите езици и по-конкретно в категорията на журиране. Оценяващите предварително събеседват и определят заданията за трите етапа, както и критериите за оценяване. Журито определя и крайното класиране!

Такса правоучастие:

За участието си в състезанието учениците, ръководителите и/или придружаващите ги НЕ заплащат такса за правоучастие! Всички материали, както и лекции/дискусии и т.н. са абсолютно безплатни.

Хотелско настаняване

Национално състезание по чужди езици, речеви и комуникативни умения се провежда в 4 звездния SPA & WELLNESS комплекс ИСМЕНА - град Девин.

Цената на нощувка със закуска, обяд и вечеря т.е. за 1 ден е 45,00 лева на участник /ученик, учител, ръководител и т.н./ или общо за престоя през цялото състезание (пълен пансион) е 90,00 лева. Закуските са на порции, обядът е сандвич /месни и безмесни/, а вечерите са ястия /месни и безмесни/.

Нощувките се заплащат на място в град Девин на хотела домакин и се издават фактури с възможност поотделно за нощувка, храна и транспорт.

Домакините предлагат и предварително заплащане, чрез банков превод - това улеснява настаняването в деня на пристигане, при интерес моля свържете се с нас - registrator [at] az-moga.bg и моб. тел.: 0878 707 666 и/или 0878 707 555!

Транспорт от Пловдив до Девин:

Предлагаме организиран транспорт от град Пловдив до град Девин, който се обявява при сформирането на групи - при заявлението за регистрация моля обърнете внимание, че във формуляра има въпрос относно вида транспорт, който ще използвате! Цената на организираният от нас транспорт е на стойност от 12,00 лева в едната посока т.е. 24,00 лева за двете посоки и се заплаща при регистрация за състезанието на място в град Девин в хотела домакин.

Екипът на "Аз мога - тук и сега" е пряко ангажиран с настаняването и транспортирането до град Девин на всички участници. За тази цел, моля съгласувайте с нас ако имате други предпочитания за транспорт и настаняване!

Напомняме Ви, че участието в състезанието НЕ е обвързано с настаняване и транспорт, който е организиран от нас т.е. можете да се настаните и пътувате, както и където пожелаете, но е важно да ни уведомите предварително!

Награди:

Състезатели класирали се на призови места ще получат парично-предметни награди. Всички останали участници ще получат сертификати за участие, както и подаръци от приятелите/партньорите на събитието, които ще разберете на място :)

Дарифицирай

 Езикови училища Intellect - дългогодишен партньор на И АЗ МОГА - създава този проект за фирми и корпоративни екипи, които имат желание да проверят езиковото си ниво и в същото време да подкрепят деца в нужда.

Това става възможно чрез екип от професионалисти на Intellect, който извършва тестване със специална механика, комбинираща традиционен модел на изпитване с модерните технологии за проверка на нивото на владеене на чуждия език на служителите или екипа на дадена фирма.

Стойността за проведените тестове се дарява за подпомагане програмите на I CAN TOO в помощ на деца със специални нужди. Нещо повече – всички участници в теста получават документ, удостоверяващ нивото на езикова компетентност, а фирмата - сертификат за дарение, чрез който официално става дарител на И АЗ МОГА.

 В 21-ви век, доброто владеене на чужд език е нещо повече от добавена стойност към уменията на всеки човек. Предимствата за бизнеса, личностното и кариерното развитие го превръщат в един от основните фактори за развитие, както на отделния човек и обществото, в което живее, така и на бизнеса от всяка индустрия.

 

Включете се И ВИЕ!

 

За повече информация: office@icantoo.eu; +359 885 277 342
www.icantoo.euwww.intellect.bg

Попитай за цена:

0700 13 002 | 0878 465861