За кого е подходящ?
Ако сте решили да се явите на изпит за CAE, ние с удоволствие ще Ви помогнем за Вашата подготовка. Ще имате възможност да попаднете в реална изпитна среда и да упражните четирите компонента в необходимото за това време.
Заявката Ви за обаждане беше успешно изпратена. Очаквайте наш консултант да се свърже с Вас в най-кратък срок.
Групово, индивидуално, онлайн и корпоративно.
Групово, индивидуално, онлайн и корпоративно.
Групово, индивидуално, онлайн и корпоративно.
Групово, индивидуално, онлайн и корпоративно.
Групово, индивидуално, онлайн и корпоративно.
Групово, индивидуално, онлайн и корпоративно.
Индивидуално обучение - офлайн и онлайн.
Индивидуално обучение - офлайн и онлайн.
Индивидуално обучение - офлайн и онлайн.
Индивидуално обучение - офлайн и онлайн.
Индивидуално обучение - офлайн и онлайн.
Индивидуално обучение - офлайн и онлайн.
Ако сте решили да се явите на изпит за CAE, ние с удоволствие ще Ви помогнем за Вашата подготовка. Ще имате възможност да попаднете в реална изпитна среда и да упражните четирите компонента в необходимото за това време.
Спомагателен глагол съм( положителна, отрицателна и въпросителна форма);лични и притежателни местоимения.
Урок 1 |
|
Преглед на основните времена в английския език. Формиране на думи с помоща на представки и надставки. Трансформация на думи. | 180 мин. |
Избиране на заглавия за отделни абзаци. Фразеологизми със съществителни имена. Писане на официялно писмо след дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 1 | 30 мин. |
Урок 2 |
|
Герундийна и инфинитива форма на глаголи. Сложни съставни изречения. Слушане и допълване на текст. | 150 мин. |
Думи, които често се бъркат. Формиране на нови фрази. Писане на официално предложение. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 2 | 30 мин. |
Урок 3 |
|
Форми за изразяване на действие в бъдеще време и тяхната употреба. Работа с тематични текстове. | 150 мин. |
Изрази свързани с възраст/век. Фразеологични глаголи с противоположни предлози. Писане на официално писмо след дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 3 | 30 мин. |
Урок 4 |
|
Пълен преговор на миналите времена и тяхната употреба. Изрази и фразеологизми с думи от фауната. | 150 мин. |
Избиране на подходяща дума за запълване на текст (предлог, фразеологичен израз или колокация). Писане на благодарствено писмо. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 4 | 30 мин. |
Урок 5 |
|
Употреба на непреки въпроси и преразказно наклонение в английския език. Прякя реч. Дискусия. | 150 мин. |
Формиране на нови думи и изрази. Слушане на кратки откъси и свързването им с определени словосъщетания. Писане на кореспонденция. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 5 | 30 мин. |
Урок 6 |
|
Употреба на сложни модални глаголи. Изразяване на намерения и възможности. Глаголи свързани с движение и гледане. | 150 мин. |
Изрази свързани с опозиция. Множествен избор от затворен тип. Писане на есе след предварително обсъждане на темата. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 6 | 30 мин. |
Урок 7 |
|
Използване на фрази свързани с сегашни и минали причастия. Определяне на тематиката на текст. Слушане и допълване на изречения. | 150 мин. |
Предлозите off и in във фразеологични глаголи. Писане на заявление за участие в различен тип събития. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 7 | 30 мин. |
Урок 8 |
|
Втори и трети тип условни наклонения. Смесване на различни типове условности в минало време. | 150 мин. |
Изрази с думата end. Дискутиране на глобални проблеми. Писане на статия за списание базирана на обсъждането. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 8 | 30 мин. |
Урок 9 |
|
Страдателен залог в различните му форми и времена. Упражнение и трансформации свързани със страдетелният залог. | 150 мин. |
Фразеологични глаголи с различни противоположни представки. Множествен избор от затворен тип. Писане на доклад. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 9 | 30 мин. |
Урок 10 |
|
Изразяване на желания и условност чрез смесен тип наклонение. Слушане с правене на избор от множество отговори. | 150 мин. |
Фрази и словосъчетания свързани с бизнес и пазаруване. Приучаване към моделите с множествен избор. Писане на доклад. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 10 | 30 мин. |
Урок 11 |
|
Употреба на сравнителна и превъзходна степен на прилагателни и числителни имена. Речев запас свързан с изкуство и забавление. | 150 мин. |
Фразеологични глаголи с три и повече части. Множествен избор от затворен тип. Писане на мнение за събитие или художествено произведение. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 11 | 30 мин. |
Урок 12 |
|
Упражнение върху емфатични изречения, инверсия и смяна на словоред. Наречия и техните значения. | 150 мин. |
Изрази свързани със земя, почва и свят. Употреба на моделите с множествен избор. Писане на официално предложение. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 12 | 30 мин. |
Финален тест | 150 мин. |
Иван Г.
Оценка: 5 / 5
Ценен курс, поднесен по адекватен и удобен начин. Преподавателят беше на ниво. Заложени са всички необходими части за изучаването на езика, подпомогнати с допълнителни материали, които са от полза. Бих го препоръчал.
Роза А.
Оценка: 5 / 5
Системата на преподаване е добре структурирана и адекватно поднесена. С удоволствие ще се запиша за следващото онлайн обучение, за да подобря още повече знанията си и нивото на владеене на езика. Страхотно обучение!
Цветелина З.
Оценка: 5 / 5
Хареса ми програмата и методът на преподаване. Със сигурност ще продължа обучението си онлайн.
Петър Я.
Оценка: 5 / 5
Отзивчивост и професионално отношение, квалифицирани и отдадени преподаватели, удобно и качествено поднесен курс. Бих препоръчал курса на всички приятели и познати, които искат да подобрят нивото си на чужд език. Благодаря ти, Intellect!
Заявката Ви беше успешно изпратена. Очаквайте наш консултант да се свърже с Вас в най-кратък срок.
Данни относно нашия адрес за контакт и физически офиси на Интнелект. Повече информация може да получите чрез някой от посочените за комуникация методи.