Английски език за Обслужване на клиенти

Най-продавани курсове 5.00

За кого е подходящ?

Този курс е подходящ за всички, които са ангажирани в сферата на обслужване и имат директен контакт с клиенти. Курсът предлага разнообразие от умения за комуникация в сферата на хотели, банки, центрове за обслужване на клиенти и други институции. Обучаемите ще могат да придобият знания и умения за учтиво и адекватно изразяване на езика и да улеснят комуникацията на работното място.

Какво ще можеш след завършването на курса?

Този курс Ви дава възможност да придобиете знания за всички специфики, свързани с работата в областта на обслужване на клиенти - комуникация с тях, разрешаване на различни проблеми, изготвяне на необходими стратегии при различните клиенти. 



Скоро започващи групи

Съдържание и конспект


1. ВЪВЕДЕНИЕ В ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
Успехът в обслужването на клиенти; Длъжности в обслужването на клиенти; Изненадващи факти за обслужването на клиенти; 120 мин.

2. ЛИЦЕ В ЛИЦЕ С КЛИЕНТИТЕ
Езикът на тялото; Фирмено посещение; Правила при срещи; По време на изложения; Невидимият клиент 120 мин,

3. ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ ПО ТЕЛЕФОНА
Общи разговори по телефона; Телефонното обаждане, свързано с "обслужване на клиенти"; Какво всъщност чуват клиентите? 120 мин.

4. УСПЕХ НА КОЛ ЦЕНТРОВЕТЕ
Приемане на поръчка; Гореща линия (разрешаване на проблеми); Концентрирани в обслужване на клиенти кол центрове 120 мин.

5. ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ ПИСМЕНО
Ефективни писма и мейли; Официални и неофициални стилове на писане; Петте най - важни неща в писането при обслужване на клиенти; Казуси 120 мин.

6. РАЗРЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИ И ОПЛАКВАНИЯ
Стратегии и политики при оплаквания; Извинително писмо; Разясняване на фирмена политика; Някои варианти при боравене с оплаквания и проблеми 120 мин.

Клиентите за нас

Роза А.

Роза А.
Оценка: 5 / 5
Системата на преподаване е добре структурирана и адекватно поднесена. С удоволствие ще се запиша за следващото онлайн обучение, за да подобря още повече знанията си и нивото на владеене на езика. Страхотно обучение!

Евгени М.

Евгени М.
Оценка: 5 / 5
Благодаря за професионално поднесените уроци, определно не съжалявам, че избрах онлайн курсовете.

Георги Н.

Георги Н.
Оценка: 5 / 5
Много съм доволен от обучението, изключително полезно и удобно.

Мария П.

Мария П.
Оценка: 5 / 5
Благодарности към екипа на Интелект за обучението! Иключително съм впечатлена и доволна от професионализма и желанието, което показвате чрез преподавателите си и обученията, които предлагате. Определено бих препоръчала и онлайн курсовете ви освен курсовете, които се провеждат на място във филиалите.

Свържете се с нас

Данни относно нашия адрес за контакт и физически офиси на Интнелект. Повече информация може да получите чрез някой от посочените за комуникация методи.

Електронна поща:
info[at]intellect.bg
Телефон за клиенти:
0700 13 002
Telegram за клиенти:
0879 336 283
Viber за клиенти:
0879 336 283