Урок 1 |
Описание на типове характер и външен вид. Глаголни модели в бъдещите времена. Слушане с правене на избор от множество отговори.
|
180 мин. |
Приучаване към моделите с множествен избор. Писане на неформално писмо. Дискусия за подготовка на писмената част.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 1 Review 1
|
30 мин. |
Урок 2 |
Избиране на заглавия за отделни абзаци. Описание на природни пейзажи. Модели на различни глагови.
|
150 мин. |
Събирателни съществителни. Избиране на подходяща дума за запълване на текст. Писане на официален имейл. Дискусия.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 2 Review2
|
30 мин. |
Урок 3 |
Работа с текст с липсващи елементи. Разделяне на силни и слаби съществителни имена. Слушане с попълване на текст.
|
150 мин. |
Работа с миналите времена. Фразеологични глаголи от тип 1. Множествен избор от затворен тип. Писане на художествен текст(история) след дискусия.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 3 Review3
|
30 мин. |
Урок 4 |
Прости и продължителни времена и техните модели. Фразеологични глаголи с повече от един предлог. Речников запас свързан с художесвена проза.
|
150 мин. |
Избиране на подходяща дума за запълване на текст (предлог, фразеологичен израз или колокация). Слушане с въпроси. Писане на художествен преглед.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 4 Review 4
|
30 мин. |
Урок 5 |
Прехвърляне от пряка в непряка реч. Избиране на заглавия за отделни абзаци. Речеви глаголи.
|
150 мин. |
Идиоматични фрази свързани с речта. Множествен избор от затворен тип. Формиране на нови думи и фрази. Писане на есе след предварителна дискусия.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 5 Review 5
|
30 мин. |
Урок 6 |
Модални глаголи, които се използват при съвети, възможности, забрани и задължения. Речников запас свързан с пътуване. Трансформация на ключови думи.
|
150 мин. |
Идиоматични фрази свъзнани с идвам и отивам. Множествен избор от затворен тип. Писане на неофициален имейл след предварителна дискусия.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 6 Review 6
|
30 мин. |
Урок 7 |
Страдателен залог. Прехвърляне от деятелен към страдателен залог от безличен тип. Глаголът get и многозначната му употреба.
|
150 мин. |
Фразеологични глаголи и тяхното формиране. Приучаване към моделите с множествен избор. Писане на неофициален имейл след дискусия.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 7 Review 7
|
30 мин. |
Урок 8 |
Спекулация относно сегашни, минали и бъдещи действия с употреба на определен тип модални глаголи. Формиране на нови думи и фрази.
|
150 мин. |
Избиране на подходяща дума за запълване на текст. Неделими словосъчетания. Писане на доклад след устно обсъждане .
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 8 Review 8
|
30 мин. |
Урок 9 |
Сложни съставни и сложни подчинени изречения. Допълване на изречния с подходяща дума или фраза. Сложни съставни прилагателни имена.
|
150 мин. |
Идиоматични фрази свързани с човешкото тяло. Трансформация на изречения и словосъчетания. Писане на кореспонденция.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 9 Review 9
|
30 мин. |
Урок 10 |
Употреба на сравнителна и превъзходна степен. Свързване по смисъл на отделени абзаци от основния текст. Слушане с допълване на изречения.
|
150 мин. |
Употреба на герундии. Фразеологични глаголи от тип 2. Множествен избор от затворен тип. Писане на кореспонденция.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 10 Review 10
|
30 мин. |
Урок 11 |
Условно наклонения в сегашно и минало време. Избиране на подходяща дума за запълване на текст. Дискусия.
|
150 мин. |
Сложни съставни съществителни имена. Практическа употреба на изучени граматични единици. Писане на оплакване.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 11 Review 11
|
30 мин. |
Урок 12 |
Глаголи във винителен падеж. Речников запас свързан с постижения и успех. Слушане с правене на избор от множество отговори.
|
150 мин. |
Употреба на сложни прилагателни имена. Трансформации на съществителни и прилагателни имена. Писане на статия след предварителна дискусия.
|
180 мин. |
Текущ тест към урок 12 Review 12
|
30 мин. |
Финален тест.
|
150 мин. |