Сертификатни курсове
Each lesson in the book has a title, but it consists of separate sections that explore the general topic from a different point of view. These sections prepare for the different parts of the Cambridge University exams. This provides flexibility for the teacher's planning and offers variety in the lesson for the learners. The textbook puts emphasis on grammar, vocabulary and the exam format, which guarantees learners’ success.
Focus on topics and exercises related to the standard exam format.
Focus on topics and exercises related to the standard exam format.
Урок 1 | |
Описание на типове характер и външен вид. Глаголни модели в бъдещите времена. Слушане с правене на избор от множество отговори. | 180 мин. |
Приучаване към моделите с множествен избор. Писане на неформално писмо. Дискусия за подготовка на писмената част. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 1 Review 1 | 30 мин. |
Урок 2 | |
Избиране на заглавия за отделни абзаци. Описание на природни пейзажи. Модели на различни глагови. | 150 мин. |
Събирателни съществителни. Избиране на подходяща дума за запълване на текст. Писане на официален имейл. Дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 2 Review2 | 30 мин. |
Урок 3 | |
Работа с текст с липсващи елементи. Разделяне на силни и слаби съществителни имена. Слушане с попълване на текст. | 150 мин. |
Работа с миналите времена. Фразеологични глаголи от тип 1. Множествен избор от затворен тип. Писане на художествен текст(история) след дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 3 Review3 | 30 мин. |
Урок 4 | |
Прости и продължителни времена и техните модели. Фразеологични глаголи с повече от един предлог. Речников запас свързан с художесвена проза. | 150 мин. |
Избиране на подходяща дума за запълване на текст (предлог, фразеологичен израз или колокация). Слушане с въпроси. Писане на художествен преглед. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 4 Review 4 | 30 мин. |
Урок 5 | |
Прехвърляне от пряка в непряка реч. Избиране на заглавия за отделни абзаци. Речеви глаголи. | 150 мин. |
Идиоматични фрази свързани с речта. Множествен избор от затворен тип. Формиране на нови думи и фрази. Писане на есе след предварителна дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 5 Review 5 | 30 мин. |
Урок 6 | |
Модални глаголи, които се използват при съвети, възможности, забрани и задължения. Речников запас свързан с пътуване. Трансформация на ключови думи. | 150 мин. |
Идиоматични фрази свъзнани с идвам и отивам. Множествен избор от затворен тип. Писане на неофициален имейл след предварителна дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 6 Review 6 | 30 мин. |
Урок 7 | |
Страдателен залог. Прехвърляне от деятелен към страдателен залог от безличен тип. Глаголът get и многозначната му употреба. | 150 мин. |
Фразеологични глаголи и тяхното формиране. Приучаване към моделите с множествен избор. Писане на неофициален имейл след дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 7 Review 7 | 30 мин. |
Урок 8 | |
Спекулация относно сегашни, минали и бъдещи действия с употреба на определен тип модални глаголи. Формиране на нови думи и фрази. | 150 мин. |
Избиране на подходяща дума за запълване на текст. Неделими словосъчетания. Писане на доклад след устно обсъждане . | 180 мин. |
Текущ тест към урок 8 Review 8 | 30 мин. |
Урок 9 | |
Сложни съставни и сложни подчинени изречения. Допълване на изречния с подходяща дума или фраза. Сложни съставни прилагателни имена. | 150 мин. |
Идиоматични фрази свързани с човешкото тяло. Трансформация на изречения и словосъчетания. Писане на кореспонденция. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 9 Review 9 | 30 мин. |
Урок 10 | |
Употреба на сравнителна и превъзходна степен. Свързване по смисъл на отделени абзаци от основния текст. Слушане с допълване на изречения. | 150 мин. |
Употреба на герундии. Фразеологични глаголи от тип 2. Множествен избор от затворен тип. Писане на кореспонденция. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 10 Review 10 | 30 мин. |
Урок 11 | |
Условно наклонения в сегашно и минало време. Избиране на подходяща дума за запълване на текст. Дискусия. | 150 мин. |
Сложни съставни съществителни имена. Практическа употреба на изучени граматични единици. Писане на оплакване. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 11 Review 11 | 30 мин. |
Урок 12 | |
Глаголи във винителен падеж. Речников запас свързан с постижения и успех. Слушане с правене на избор от множество отговори. | 150 мин. |
Употреба на сложни прилагателни имена. Трансформации на съществителни и прилагателни имена. Писане на статия след предварителна дискусия. | 180 мин. |
Текущ тест към урок 12 Review 12 | 30 мин. |
Финален тест. | 150 мин. |
If you are not sure about your language level, take a free test on our platform.
My Intellect е вашият личен електронен дневник, който ви помага бързо и лесно да проследявате всичките си дейности, както и да решавате тестове за по-бърз напредък в изучаването на езика.
This app is made entirely for you. You'll have reminders for every homework or test and never miss a new one.
Keep track of all your assignments and don't miss an opportunity to show what you've learned. We try to give you as much value and motivation as possible
Intellect Word! is a proprietary linguistic development program based on the principles of the SuperMemo+ space repetition model, in symbiosis with the works of Tony Buzan and Pimsleur, developed and built in Fibonacci's golden section. The research, production and implementation of the Intellect Word! project is the result of many years of work by the RND department of Intellect Schools.
We will remember and track your knowledge, allowing the words in your memory to be retold at the right moment.
In our practice of over 23+ years, we have found that there are two types of people: those who learn from the language they are more familiar with and those who learn from the language that is new to them.
Start learning words nowOur customers are our mirror. It is extremely important for us to receive sincere feedback about training with us.
Bulgarian Spelling and Punctuation
I would like to give our lady an Excellent rating because she is an Excellent educator and teacher. She was very good in leading our lessons, giving us the extra exercises and presenting the grammar in a very structured and synthesized way.
Italian, B1
Definitely the attitude of the teacher played a part, the teacher gave her all to help us learn the basics. She was quite understanding, explaining in detail. The material we took was very good. Thanks!
Italian, A1
Very good teacher with a broken down teaching approach that met my expectations. I would continue my studies at a later stage.
English, B2
Every lesson was useful and taught with interest for me.
English, A1
I would like to thank the whole team for the opportunity to learn English. Very honest and kind women. The lady is a very high level teacher. I'm glad I came across her and she stimulated me to continue learning the language. Special congratulations for the organization of the classes and the learning system. Enjoyable lessons that give you the knowledge you need.
Italian, A2
I have no recommendations for the school. I am satisfied with the course and will enroll in the next level.
Hurry to claim your place, our courses are limited and places run out fast.
Make an enquiryPlease fill in the form below. One of our consultants will contact you to help you with your selection and answer your questions.